O THERAPY CLINIC

Pre život bez bolestí

Súkromná klinika THERAPY CLINIC vznikla v roku 2014. Jej zakladateľom je Bc. Lenka Krchňáková, ktorá v nej aj pôsobí ako hlavný fyzioterapeut. Hlavným cieľom kliniky je pomôcť ľuďom s poruchou pohybového aparátu, resp. odstránenie bolesti chrbtice, ktorá sa rýchlo stáva civilizačnou chorobou, bolesti kĺbov, svalov a celková liečba disfunkcie hĺbkovo stabilizačného systému.

Redcord medical

V Therapy Clinic sa nesnažíme len o odstránenie bolesti, ale hľadáme aj rôzne príčiny jej vzniku. Spoluprácou vyštudovaného fyzioterapeuta a ortopedicko-rehabilitačného doktora vám ponúkame nielen kvalitnú terapiu, ale aj príjemný a empatický prístup.

Hlavnou myšlienkou Therapy Clinic je odlíšiť sa od bežných rehabilitačných centier a poskytovať klientom najmodernejšiu formu rehabilitácie. Pre aktívnejších klientov sa snažíme vytvoriť prostredie na kvalitný tréning bez vedľajších účinkov akými bývajú bolesti kĺbov, svalov a chrbtice.

Nájdete u nás najkvalitnejšie terapeutické prístroje, akými sú redcord medical, pilatesov reformer a najmodernejšiu kombinovanú elektroliečbu s ultrazvukom.

Okrem pohybovej rehabilitácie ponúkame rôzne druhy fyzikálnej terapie ako napríklad elektroterapiu, ultrazvuk, teploliečbu pomocou revolučnej TDP lampy, kinesiotaping a v neposlednom rade rôzne druhy masáží, ktoré vykonáva vyškolený masér.

Riadime sa mottom “life without pain”, čo v preklade znamená život bez bolesti.

A preto vás pozývame, príďte k nám a spoločne vyriešime váš zdravotný problém.